Specifika marketingového plánu pro neziskovou organizaci - občanské sdružení Alternativa W - Waldorfská škola a školka v Plzni – Marcela BARDOUNOVÁ
Marcela BARDOUNOVÁ
Bachelor's thesis
Specifika marketingového plánu pro neziskovou organizaci - občanské sdružení Alternativa W - Waldorfská škola a školka v Plzni
SPECIFICS OF A MARKETING PLAN OF THE NON - PROFIT ORGANIZATION - CIVIL ASSOCIATION CALLED "ALTERNATIVA W - WALDORFSKÁ ŠKOLA A ŠKOLKA V PLZNI"
Abstract:
Tato práce je zaměřena na zpracování marketingového plánu pro neziskovou organizaci Alternativa W. První část práce pojednává o obecné teorii sestavení marketingového plánu jak pro ziskovou organizaci, tak i pro neziskovou organizaci. Uvádí se zde charakteristika marketingového plánování, k čemu slouží a co všechno by měl marketingový plán obsahovat. Ve druhé části se zaměřuji na konkrétní marketingový …moreAbstract:
This work is aimed at a working marketing plan for the non-profit organization ?Alternative W?. The first part, deals with the general theory of how to build a marketing plan for profit organization and for a non-profit organization. It mentions the characteristics of marketing planning, what is and what it should include in a marketing plan. The second part focuses on a specific marketing plan for …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2011
Identifier:
42133
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Julie Brožová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BARDOUNOVÁ, Marcela. \textit{Specifika marketingového plánu pro neziskovou organizaci - občanské sdružení Alternativa W - Waldorfská škola a školka v Plzni}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Economics. 2011. Available from: https://theses.cz/id/mhypcl/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BARDOUNOVÁ, Marcela. Specifika marketingového plánu pro neziskovou organizaci - občanské sdružení Alternativa W - Waldorfská škola a školka v Plzni. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Marketingový mix vybrané neziskové organizace
Arnošt Petráček -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Anežka Sztwiertniová -
Marketing vybrané neziskové organizace
Michael Kopta -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Kateřina Hauptvogelová -
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová -
Zpracování plánu založení neziskové organizace
Benedikta Beránková