Marcela BARDOUNOVÁ

Bachelor's thesis

Specifika marketingového plánu pro neziskovou organizaci - občanské sdružení Alternativa W - Waldorfská škola a školka v Plzni

SPECIFICS OF A MARKETING PLAN OF THE NON - PROFIT ORGANIZATION - CIVIL ASSOCIATION CALLED "ALTERNATIVA W - WALDORFSKÁ ŠKOLA A ŠKOLKA V PLZNI"
Abstract:
Tato práce je zaměřena na zpracování marketingového plánu pro neziskovou organizaci Alternativa W. První část práce pojednává o obecné teorii sestavení marketingového plánu jak pro ziskovou organizaci, tak i pro neziskovou organizaci. Uvádí se zde charakteristika marketingového plánování, k čemu slouží a co všechno by měl marketingový plán obsahovat. Ve druhé části se zaměřuji na konkrétní marketingový …more
Abstract:
This work is aimed at a working marketing plan for the non-profit organization ?Alternative W?. The first part, deals with the general theory of how to build a marketing plan for profit organization and for a non-profit organization. It mentions the characteristics of marketing planning, what is and what it should include in a marketing plan. The second part focuses on a specific marketing plan for …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2011
Identifier: 42133

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Julie Brožová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BARDOUNOVÁ, Marcela. Specifika marketingového plánu pro neziskovou organizaci - občanské sdružení Alternativa W - Waldorfská škola a školka v Plzni. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická

University of West Bohemia

Faculty of Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management