Hodnocení výuky a studentů na SOŠ stavební – Mgr. Svatava Novotná
Mgr. Svatava Novotná
Bachelor's thesis
Hodnocení výuky a studentů na SOŠ stavební
Evaluation of teaching and students SOŠ construction
Abstract:
Kontrola je věnována provedení zápisu poznámek a zapamatování si učební látky. Probíhá formou ústního zkoušení nebo písemným zpracování odpovědí na zadané otázky. Osvědčilo se mi skupinové problémové vyučování s jasnou kontrolou znalostí studentů. Při tomto způsobu výuky zadám úkol k řešení, například nutnost výměny pilíře mezi okny, protože vykazuje známky přetížení a jsou na něm praskliny. Ptám se …moreAbstract:
Inspection is dedicated to making the entry of notes and memorizing the learning material. Takes the form of a written or oral examination processing responses to the questions . It has proved to me the problem of group lessons with clear control of students' knowledge. In this teaching method assigns the task to be solved, such as the need to replace pillars between the windows , because it shows …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/b10dc/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 5. 2014
- Supervisor: Ing. Jan Děcký
- Reader: RNDr. Jindřiška Svobodová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Teacher Education - Vocational Training
Theses on a related topic
-
Didactic activities reflecting Montessori principles in teaching and learning English vocabulary with the focus on learners' activation
Tereza Broulíková -
Application of communicative approach principles in English language teaching
Markéta Vysloužilová -
Experiential Learning Activities and Principles in Secondary School Teaching
Bronislav Sobotka -
Attitudes of Physical Education Teachers and Grammar Teachers Toward Teaching Students with Physical Disabilities in General Physical Education in the Czech Republic
Petra NOVÁKOVÁ -
Practicing Dogme language teaching methodology in Conversation English Courses
Christopher Charles Coleman -
Praktické vyučování a výukové metody používané v oboru Logistické a finanční služby
Tereza Říhová -
Vyučovací metody metody ve výuce praktického vyučování na středních odborných školách
Jaroslava Voráčková -
Vyučovací metody v práci učitele praktického vyučování
Jan Kotala