Martin Táborský

Bakalářská práce

Analýza budování značky

Analysis of brand building
Anotace:
Tato práce se zabývá teoretickou a praktickou stránkou budování značky. Teoretická část zahrnuje kapitoly o značce, marketingových strategiích, propagaci a životním cyklu značky. V praktické části je nejprve představena vybraná značka a dále je důkladně zanalyzována její reklamní kampaň na sociálních sítích.
Abstract:
This thesis deals with both the theoretical and practical aspects of brand building. The theoretical part includes chapters on branding, marketing strategies, promotion, and the brand lifecycle. In the practical section, a selected brand is first introduced, followed by a thorough analysis of its social media advertising campaign.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michal Kuběnka, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Táborský, Martin. Analýza budování značky. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní