Martin Táborský
Bakalářská práce
Analýza budování značky
Analysis of brand building
Anotace:
Tato práce se zabývá teoretickou a praktickou stránkou budování značky. Teoretická část zahrnuje kapitoly o značce, marketingových strategiích, propagaci a životním cyklu značky. V praktické části je nejprve představena vybraná značka a dále je důkladně zanalyzována její reklamní kampaň na sociálních sítích.Abstract:
This thesis deals with both the theoretical and practical aspects of brand building. The theoretical part includes chapters on branding, marketing strategies, promotion, and the brand lifecycle. In the practical section, a selected brand is first introduced, followed by a thorough analysis of its social media advertising campaign.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michal Kuběnka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Táborský, Martin. Analýza budování značky. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Využití sociálních sítí pro budování značky a zvýšení prodeje
Tomáš Müller -
Budování značky v oblasti prodeje přírodních a ekologických produktů
Kateřina Chamrádová -
Řízení podpory prodeje jako nástroje marketingové komunikace pro budování značky – případová studie portfolia značek Stock s.r.o
Martin Horálek -
Podpora prodeje a její metody a techniky
Petra Sinkulová -
Plán podpory prodeje nového produktu s využitím on-line marketingových nástrojů
Pavlína Dostalíková -
Strategie prodeje kolekcí designových svítidel společnosti Lasvit
Vojtěch Michel -
Public relations nástroj pro podporu prodeje výrobků a služeb ve společnosti XY
Magdalena Hanáková -
Marketingové strategie časopisu Alfa magazín
Veronika Decsyová