Online marketingová strategie společnosti OŘÍŠEK s.r.o. – Miriam Nováková
Miriam Nováková
Bakalářská práce
Online marketingová strategie společnosti OŘÍŠEK s.r.o.
Online marketing strategy of the company Oříšek s.r.o.
Anotace:
Nováková M., Marketingová strategie společnosti Oříšek s.r.o. Bakalářská práce.Brno, Mendelova univerzita v Brně, 2020.Bakalářská práce se zabývá návrhem online marketingové strategie pro společ-nost prodávající cukrovinky, suché, skořápkové plody a sušené ovoce. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na mar-ketingovou komunikaci. V praktické části je poté …víceAbstract:
Nováková M., Online marketing strategy of the company Oříšek s.r.o. Bachelor thesis. Brno, Mendel University in Brno, 2020. The bachelor's thesis deals with the design of an online marketing strategy for a company selling confectionery, dried nuts and dried fruits. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is focused on marketing communication. In the practical part …víceObhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Prohlašuji, že jsem práci Online marketingová strategie společnosti OŘÍŠEK s.r.o. vypracovala samostatně a veškeré použité prameny a informace uvádím v seznamu použité literatury. Souhlasím, aby moje práce byla zveřejněna v souladu s § 47b zákona č. 111/1998 Sb., o vysokých školách ve znění pozdějších předpisů a v sou¬ladu s platnou Směrnicí o zveřejňování závěrečných prací.Jsem si vědom/a, že se na moji práci vztahuje zákon č. 121/2000 Sb., autor-ský zákon, a že Mendelova univerzita v Brně má právo na uzavření licenční smlouvy a užití této práce jako školního díla podle § 60 odst. 1 autorského záko-na.Dále se zavazuji, že před sepsáním licenční smlouvy o využití díla jinou osobou (subjektem) si vyžádám písemné stanovisko univerzity, že předmětná li-cenční smlouva není v rozporu s oprávněnými zájmy univerzity, a zavazuji se uhradit případný příspěvek na úhradu nákladů spojených se vznikem díla, a to až do jejich skutečné výše. I declare that I work Online marketing strategy of the company OŘÍŠEK s.r.o. elaborated separately and I present all used sources and information in the list of used literature. I agree that my work should be published in accordance with Section 47b of Act No. 111/1998 Coll., On Higher Education Institutions, as amended, and in accordance with the applicable Directive on the Publication of Final Theses.I am aware that Act No. 121/2000 Coll., The Copyright Act applies to my work, and that Mendel University in Brno has the right to conclude a license agreement and use this work as a school work according to § 60 par. 1 of the Copyright Act.I further undertake to request a written opinion from the university that the licensing agreement in question is not in conflict with the legitimate interests of the university, and I undertake to pay a possible contribution to cover the costs associated with the creation of the work. , up to their actual amount.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová