Estetická výchova a její přínos pro rozvoj tvořivosti ve výtvarné výchově u žáků s mentálním postižením – Bc. Radomíra Paclová
Bc. Radomíra Paclová
Master's thesis
Estetická výchova a její přínos pro rozvoj tvořivosti ve výtvarné výchově u žáků s mentálním postižením
Aesthetic education and it’s contribution to the development of creative thinking in art education for pupils with mental retardation
Abstract:
Diplomová práce se zabývá estetickou výchovou a jejím přínosem pro rozvoj tvořivosti ve výtvarné výchově u žáků s mentálním postižením. V rámci výzkumného projektu byly analyzovány výstupy výtvarné činnosti u žáků s lehkým a středně těžkým mentálním postižením.Abstract:
My dissertation deals with art and aesthetical education and its benefits on development of creativity of children with mental handicap. Within the research project, the products of art activity made by children with mild and moderate mental handicap were analyzed.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/igo7e/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 5. 2011
- Supervisor: PhDr. Dana Brožová, Ph.D.
- Reader: doc. PhDr. Mgr. Barbora Bazalová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PACLOVÁ, Radomíra. \textit{Estetická výchova a její přínos pro rozvoj tvořivosti ve výtvarné výchově u žáků s mentálním postižením}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2011. Available from: https://theses.cz/id/miiqh2/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education for Teachers
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA