Ing. Marie Vyhlasová

Bakalářská práce

Marketingová strategie orientovaná na spotřebitele v ČR.

Marketing strategy aimed to the customers in Czech republic
Anotace:
Práce, kterou máte před sebou se zabývá oblastí marketingu, působením reklamy na jednotlivé typy spotřebitelů a popisuje různé oblasti marketingové komunikace. Teoretická část zachycuje jednotlivé prvky marketingu , které jsou prověřeny dobou, ale i nové prvky, jako třeba prodej pomocí internetu, který je na prudkém vzestupu. Marketingová komunikace je dle mého názoru jednou z nejdůležitějších součástí …více
Abstract:
This work you are reading is about the theme of marketing, influence of advertising on each kind of purchasing public and describes different parts of marketing communication. Teoretic part talks about several elements of marketing, which are checked by past, but also about new elements like e-shopping, which is highly increasing. Marketing communication is, by my opinion, one of the most important …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2008
  • Vedoucí: Mgr. Stanislava Borejová
  • Oponent: Ing. Romana Švarcová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní