Nové trendy v poptávce cestovního ruchu - solo tourism – Klára HOŠINSKÁ
Klára HOŠINSKÁ
Bachelor's thesis
Nové trendy v poptávce cestovního ruchu - solo tourism
New Trends in Tourism Demand - Solo Tourism
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na nový trend cestovního ruchu - sólo turismus. Hlavním cílem je identifikace specifického segmentu prostřednictvím dotazníkového šetření, řízeného rozhovoru a jiných informačních zdrojů. Součástí je analýza současné poptávky a hodnocení připravenosti podniků. Na základě výzkumného šetření je vytvořen profil účastníka sólo turismu a dále návrh na inovaci produktu / marketingové …moreAbstract:
The Bachelor thesis is focused on the new trend of tourism - solo tourism. The final aim is the identification of a specific segment through a questionnaire survey, guided interview other sources of information. An integral part of the thesis is the analysis of tourism demand and assessment of the readiness Enterprises. The solo tourist profile and proposal on innovation of product / marketing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petr Janeček
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOŠINSKÁ, Klára. \textit{Nové trendy v poptávce cestovního ruchu - solo tourism}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2017. Available from: https://theses.cz/id/mivjle/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HOŠINSKÁ, Klára. Nové trendy v poptávce cestovního ruchu - solo tourism. Č. Budějovice, 2017. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Tři typy persuasivní komunikace – expertní důvěra, motivace a strach (case study)
Sára Dvořáková -
Marketingová komunikace pro zahraniční oddělení univerzity
Anna Klingerová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Lucie Klečacká -
Využití populární kultury jako nástroje marketingové komunikace
Elena Chadžieva -
Interní komunikace a motivace studentů v projektu Zlin Design Week
Vendula Gregorovičová -
Pracovní spokojenost a motivace pracovníků v české a zahraniční společnosti
Lucie Fidesová -
Podnikání v oblasti cestovního ruchu v době post-covidové
Vanesa Illichmanová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights