Designing an Online and Offline Marketing Strategies for Stolen Money Music Group – Bc. Andrej Mičaň
Bc. Andrej Mičaň
Diplomová práce
Designing an Online and Offline Marketing Strategies for Stolen Money Music Group
Designing an Online and Offline Marketing Strategies for Stolen Money Music Group
Abstract:
Diplomová práca sa zaoberá navrhnutím online a offline marketingovej stratégie pre hudobnú skupinu Stolen Money. V teoretickej časti práca popisuje položky marketingového mixu, venuje sa jednotlivým nástrojom online a offline marketingu, a definuje oblasti chovania spotrebiteľov. V praktickej časti je pozornosť výsledkom analýz rozboru dotazníkového výskumu, ktorého hlavným výstupom bolo určenie následných …víceAbstract:
This master´s thesis focuses on designing online and offline marketing strategies for a Slovak rock band, Stolen Money. In the theoretical part, the thesis defines the areas of marketing mix, describes various types of online and offline marketing communication strategies and analyses the consumer behavior. In the practical part, the Stolen Money band is thoroughly examined and resulting marketing …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MIČAŇ, Andrej. \textit{Designing an Online and Offline Marketing Strategies for Stolen Money Music Group}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/mj2tle/.
Jak správně citovat práci
Mičaň, Andrej. Designing an Online and Offline Marketing Strategies for Stolen Money Music Group. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovplyvňujúce chovanie spotrebiteľov na trhu s kávou
Bianka Barboričová -
Vplyv aktuálnych trendov v stravovaní na chovanie spotrebiteľov v Českej republike v marketingu
Matej Černý -
Chovanie spotrebiteľov na trhu handmade výrobkov
Andrea Jakubíková -
Chovanie spotrebiteľov pri on-line nákupe prírodnej kozmetiky
Monika Kopšíková -
Vplyv značky na vnímanie kvality a chovanie spotrbiteľov
Lívia Kovács -
Designing Online and Offline Marketing Strategies for the Stolen Money Band
Andrej Mičaň -
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová -
Marketingový mix začínajícího podniku
Martin Kahaja