Kristýna Farková

Bakalářská práce

Analýza reklamy na sociálních sítích

Analysis of Advertising on Social Networks
Anotace:
Cílem bakalářské práce je provést analýzu reklamy na sociální síti Facebook u dvou různých českých firem. Zkoumány budou jednotlivé reklamy společností - Pohádková říše Fábula a Future studio. Společnosti využily sociální síť pro umístění své reklamy na plánované události. Jednotlivé poznatky budou vyhodnoceny podle stanovené metody. Z výsledků bude zjištěno, jak je tato reklama od různých zadavatelů …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is analyzing of advertisement of two czech different companies, which are showed up on social network Facebook. Each advertisements will be investigated with these companies - Pohádková říše and Future studio. Companies used social network for placing their advertisement for planning events. Each knowledges will be evaluated according settled method. It will be found …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 9. 2015
  • Vedoucí: Taťána Hajdíková
  • Oponent: Michal Novák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/45442

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management