Analýza reklamy na sociálních sítích – Kristýna Farková
Kristýna Farková
Bakalářská práce
Analýza reklamy na sociálních sítích
Analysis of Advertising on Social Networks
Anotace:
Cílem bakalářské práce je provést analýzu reklamy na sociální síti Facebook u dvou různých českých firem. Zkoumány budou jednotlivé reklamy společností - Pohádková říše Fábula a Future studio. Společnosti využily sociální síť pro umístění své reklamy na plánované události. Jednotlivé poznatky budou vyhodnoceny podle stanovené metody. Z výsledků bude zjištěno, jak je tato reklama od různých zadavatelů …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is analyzing of advertisement of two czech different companies, which are showed up on social network Facebook. Each advertisements will be investigated with these companies - Pohádková říše and Future studio. Companies used social network for placing their advertisement for planning events. Each knowledges will be evaluated according settled method. It will be found …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45442
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2015
- Vedoucí: Taťána Hajdíková
- Oponent: Michal Novák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45442
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Advertisement-new phenomenon of communication
Kanan Baghirov -
Instagram: Exploration of Visual Brand communication & Transformational advertising
Oluwaseun Adekola Fasanya -
Multilingual communication on social media
Petra Svobodová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
English Slang and its Influence in Czech e-communication: Fashion Industry
Anna Steiningerová -
L’évolution de la désignation des technologies de communication (GSM, réseaux sociaux) dans un corpus de rap francophone
Katarína Šimková -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Sugandha Tikoo