An Analysis of Promotional Opportunities at the International Congress and Exposition Waste-Luhacovice – Jana GABRYŠOVÁ
Jana GABRYŠOVÁ
Bakalářská práce
An Analysis of Promotional Opportunities at the International Congress and Exposition Waste-Luhacovice
An Analysis of Promotional Opportunities at the International Congress and Exposition Waste-Luhacovice
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit možnosti propagačních příležitostí na Mezinárodním kongresu a výstavě ODPADY-LUHAČOVICE. V teoretické části nejdříve zhodnotím teoretická a metodologická východiska marketingových komunikací a zaměřím se na veletrhy a výstavy, kde stručně popíši také jejich historii a vývoj. Praktická část začíná obecným zhodnocením významu propagace na veletrzích v rámci komunikačního …víceAbstract:
The goal of my bachelor thesis is to analyze possibilities of promotional opportunities at the International Congress and Exposition WASTE-LUHACOVICE. Theoretical background presents theoretical and methodological starting-points of marketing communication. I later focus on fair trades and exhibitions and briefly describe their history and evolution. The beginning of practical part relates to the significance …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2011
Identifikátor:
19511
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GABRYŠOVÁ, Jana. \textit{An Analysis of Promotional Opportunities at the International Congress and Exposition Waste-Luhacovice}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/mjjziw/.
Jak správně citovat práci
GABRYŠOVÁ, Jana. An Analysis of Promotional Opportunities at the International Congress and Exposition Waste-Luhacovice. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 05. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing jako nástroj ke zlepšení brand experience
Pavla Kocmanová -
Analýza marketingové komunikace Penzionu Taťána
Denisa Kopčilová -
Návrh marketingové komunikace pro CLIP Luhačovice
Adéla Matulová -
Projekt marketingové komunikace léčebných služeb společnosti Lázně Luhačovice, a.s. na rakouském trhu
Martina Lekešová -
Specifika marketingové komunikace zdravotnického zařízení
Tereza Novotná -
Marketingová komunikace Městského kulturního domu Elektra Luhačovice se zaměřením na kongresovou turistiku
Lucie KUBÁČKOVÁ -
Projekt marketingové komunikace wellness hotelu Alexandria v Luhačovicích se zaměřením na český trh
Petra BÍZOVÁ -
Analýza marketingové komunikace Zlínska a Luhačovicka se zaměřením na cestovní ruch
Jan DANĚK