Designing Activities for Mixed Ability Classes – Bc. Hana HRDLIČKOVÁ
Bc. Hana HRDLIČKOVÁ
Master's thesis
Designing Activities for Mixed Ability Classes
Designing Activities for Mixed Ability Classes
Abstract:
The thesis deals with teaching English language in classes, where learners disposing different abilities and different language proficiency levels are educated together. There are described issues which influence adopting language skills. Further, there are stated strategies suitable for designing activities for these classes. In the practical part, there are activities rooting from these strategies …viacAbstract:
Práce se zabývá výukou anglického jazyka ve třídách, kde jsou společně vzděláváni žáci disponující různými schopnostmi a na různých jazykových úrovních. V práci jsou popsány skutečnosti, které mají vliv na úspěšnost osvojování jazykových dovedností. Dále jsou uvedeny strategie vhodné k vytváření aktivit pro tyto třídy. V praktické části jsou aktivity založené na těchto strategiích porovnány s aktivitami …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2016
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HRDLIČKOVÁ, Hana. Designing Activities for Mixed Ability Classes. Plzeň, 2016. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / AJ-ČJ
Práce na příbuzné téma
-
Spolu, a přece odděleně: podoba diferencované výuky na druhém stupni základních škol
Jana Navrátilová -
Aplikace diferencované výuky při práci se studenty se specifickými poruchami učení
Žaneta RAJSIGLOVÁ -
Aplikace diferencované výuky při práci se studenty se specifickými poruchami učení
Žaneta RAJSIGLOVÁ -
Pedagogická komunikace v individuální výuce anglického jazyka – akční výzkum
Pavel Prokš -
Efektivita vzdělávacích aktivit pro zaměstnance Městského úřadu Nová Bystřice
Anna HUBINGEROVÁ -
Efektivita výuky angličtiny u nejmladších žáků se zaměření na vhodnost poslechových aktivit na úrovni A1
Lucie NETOPILÍKOVÁ -
Motivace ke čtení u žáků s dyslektickými obtížemi
Petra BEZDĚKOVÁ