Bc. Martin Koňařík

Master's thesis

Projekt zlepšení marketingové komunikační strategie společnosti CCUSA Czech Republic na sezónu 2016/2017

A Project of Marketing Communications Improvement at the Company CCUSA Czech Republic for the Season 2016/2017
Abstract:
Cílem diplomové práce je vypracovat projekt zlepšení marketingové komunikace pro společnost CCUSA Czech republic na sezónu 2016/2017. Celá práce je rozdělena na dvě základní části, kterými jsou teoretická a analytická část, jejíž součástí jsou navrhované projekty. Teoretická část se zaobírá marketingovou komunikací, složkami komunikačního mixu, popisuje situační analýzu podniku a marketingový výzkum …more
Abstract:
The aim of this master's thesis is to create a project of marketing communications improvement at CCUSA Czech Republic for the upcoming season 2016/2017. The entire thesis is divided into two main parts which are theoretical and analytical parts. Suggested projects are included in the analytical part as well. The theoretical part deals with a marketing communications, elements of marketing communications …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2016
Accessible from:: 18. 4. 2016

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Jiří Vaněk, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Koňařík, Martin. Projekt zlepšení marketingové komunikační strategie společnosti CCUSA Czech Republic na sezónu 2016/2017. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe