Projekt marketingové komunikace restauračního zařízení – Václav Buchbauer
Václav Buchbauer
Master's thesis
Projekt marketingové komunikace restauračního zařízení
Project of a restaurant's marketing communication
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací restaurace Kamera, která se nachází na pražském sídlišti Barrandov. Na základě analýzy stávající komunikace restauračního zařízení je navržen projekt na její zdokonalení. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, jako jsou marketing, marketingový mix, SWOT analýza, marketingová komunikace či marketingový výzkum. V praktické části práce je představena …moreAbstract:
The diploma thesis discusses a marketing communication of the restaurant "Kamera", located in Prague's district of Barrandov. Based on a thorough analysis of the current marketing communication, a new project of its improvement is proposed. The theoretical part defines the groundwork with basic terms as marketing, marketing mix, SWOT analysis, marketing communication, or marketing research. The practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70552
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2017
- Supervisor: Alois Surynek
- Reader: Eva Kašparová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70552
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová