Kristýna Dryáková

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie vybraného produktu

Proposal of marketing strategy of a chosen product
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií vybraného produktu. Cílem práce je vyhodnotit současnou marketingovou strategii společnosti Digital Resources a.s. a jejího produktu M-Files a následně navrhnout možná zlepšení pro budoucí marketingovou strategii. Teoretická část je zaměřena na teorii marketingu a marketingové strategie obecně, konkrétně definuje základní pojmy, jako je situační analýza …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the marketing strategy of a chosen product. The aim of the thesis is to evaluate the current marketing strategy of the company Digital Resources a its product M-Files and subsequently, to suggest the possible improvements for the future. The theoretical part is focused on the theory of marketing and marketing strategy itself, namely situational analysis, marketing objectives …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2019
  • Vedoucí: Alena Filipová
  • Oponent: Jiří Zeman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76292