Návrh marketingové strategie vybraného produktu – Kristýna Dryáková
Kristýna Dryáková
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie vybraného produktu
Proposal of marketing strategy of a chosen product
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií vybraného produktu. Cílem práce je vyhodnotit současnou marketingovou strategii společnosti Digital Resources a.s. a jejího produktu M-Files a následně navrhnout možná zlepšení pro budoucí marketingovou strategii. Teoretická část je zaměřena na teorii marketingu a marketingové strategie obecně, konkrétně definuje základní pojmy, jako je situační analýza …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the marketing strategy of a chosen product. The aim of the thesis is to evaluate the current marketing strategy of the company Digital Resources a its product M-Files and subsequently, to suggest the possible improvements for the future. The theoretical part is focused on the theory of marketing and marketing strategy itself, namely situational analysis, marketing objectives …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76292
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2019
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76292
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba moderního webového rozhraní pro podnikové informační systémy
Michal Němec -
Podnikové informační systémy a jejich využití v podnikové praxi
Klára HERBST -
Podnikové informační systémy a jejich využití v podnikové praxi
Lucie VESELÁKOVÁ -
Podnikové informační systémy a jejich využití v podnikové praxi
Jan HAFNER -
Podnikové informační systémy a jejich využití v podnikové praxi
Marek SEGEČ -
Podnikové informační systémy na trhu v ČR - předimplementační analýza ERP
Petra Šiková -
Podnikové informační systémy pro finanční řízení firmy
Martin Daňhel -
Informační systémy a jejich využití v podnikové praxi
Marek HOMOLKA