Ing. Vladislav Hypš

Bachelor's thesis

Marketingový výzkum a jeho konkrétní použití ve společnosti FAOC

Marketing Research and Its Specific Application in FAOC Company
Abstract:
Marketingový výzkum je v současné době nezbytnou součástí každé úspěšné či méně úspěšné podnikatelské jednotky snažící se prosadit v konkurenčním prostředí. Bez znalosti preferencí, přání a postojů zákazníků není možné, aby jakákoliv společnost úspěšně řídila a kontrolovatelně ovládala svou existenci. Pro dosažení nejvyšší vypovídací schopnosti dat je důležité vybrat si nejvhodnější kombinaci výzkumu …more
Abstract:
Marketing research is a fundamental part of each more or less successful contemporary company that is trying to carry through competitive circumstances these days. It is not possible for any company to manage and control its existence without having knowledge about its customers` demands, preferences and feedback. It is crucial to choose the best combination of marketing research for receiving the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 6. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 8. 2009
  • Supervisor: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
  • Reader: Ing. Jiří Zahrádka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní