Marketingový výzkum a jeho konkrétní použití ve společnosti FAOC – Ing. Vladislav Hypš
Ing. Vladislav Hypš
Bakalářská práce
Marketingový výzkum a jeho konkrétní použití ve společnosti FAOC
Marketing Research and Its Specific Application in FAOC Company
Anotace:
Marketingový výzkum je v současné době nezbytnou součástí každé úspěšné či méně úspěšné podnikatelské jednotky snažící se prosadit v konkurenčním prostředí. Bez znalosti preferencí, přání a postojů zákazníků není možné, aby jakákoliv společnost úspěšně řídila a kontrolovatelně ovládala svou existenci. Pro dosažení nejvyšší vypovídací schopnosti dat je důležité vybrat si nejvhodnější kombinaci výzkumu …víceAbstract:
Marketing research is a fundamental part of each more or less successful contemporary company that is trying to carry through competitive circumstances these days. It is not possible for any company to manage and control its existence without having knowledge about its customers` demands, preferences and feedback. It is crucial to choose the best combination of marketing research for receiving the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/u90yo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2009
- Vedoucí: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
- Oponent: Ing. Jiří Zahrádka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Personal and Work values in Quantitative Research: a closer look
Anna Červinková -
Quantitative und qualitative Analyse der sekundären Präpositionen im Spektrum ausgewählter Texte
Michaela BENEŠOVÁ -
Using IBM Cloud serivces to support qualitative research
Egzon Korenica -
Qualitative research in selected social groups
Gunel Gahramanova -
Qualitative research in selected social groups
Ekaterina Nevzgodova -
"Face" and its performance. Qualitative research among Chinese migrants in London.
Zuzana Pavloňová -
Qualitative research of attachment relationships in homoparental families
Jiří Ammer -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri