Analýza a porovnanie výučby scenáristiky na vybraných školách v Európe – Barbora Saxová
Barbora Saxová
Bakalářská práce
Analýza a porovnanie výučby scenáristiky na vybraných školách v Európe
Analysis and comparison of screenwriting lessons at selected schools in Europe
Anotace:
Táto bakalárska práca sa zaoberá výukou scenáristiky na vybraných školách v Európe, presnejšie sú to školy v Postupime, Lodži, Beaconsfielde a Lillehammeri. V prvých štyroch kapitolách postupne rozoberá menované školy z hľadiska ich študijných plánov, vyučovaných predmetov, náplní hlavných dielní a dopĺňa ich názormi študentov na ich celkové fungovanie. V poslednej kapitole zrovnáva výsledky z jednotlivých …víceAbstract:
This bachelor thesis concerns the ways of teaching screenwriting at selected schools in Europe. These shools are from Potsdam, Lodz, Beaconsfield and Lillehammer. In the first four chapters the schools are analysed separately in therm of their study plans, subjects and main workshops, which are appended with students opinions on it. In the last chapter it compares the results of all schools.Klíčová slova
filmové školyKlíčová slova
studium a výukaKlíčová slova
scenáristikaKlíčová slova
Hogskolen i LillehammerKlíčová slova
Evropa
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/10113
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2017
- Vedoucí: Jiří DUFEK
- Oponent: Jaroslav POZZI
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SAXOVÁ, Barbora. \textit{Analýza a porovnanie výučby scenáristiky na vybraných školách v Európe} [online]. Praha, 2017 [cit. 2023-09-26]. Dostupné z: https://theses.cz/id/mk928n/. Bakalářská práce. Akademie múzických umění v Praze, Filmová a televizní fakulta. Vedoucí práce Jiří DUFEK.
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 5. 2018 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Scenáristika a dramaturgie
Práce na příbuzné téma
-
Financování audiovizuálních děl v Německu a možnosti spolupráce s českými producenty
Barbora Šonková -
Film a problematika občanství ve výuce Výchovy k občanství a Občanském a společenskovědním základu
Petr VALA -
FILMOVÉ EFEKTY HYBRIDNÍHO FILMU VE VÝUCE MEDIÁLNÍ, FILMOVÉ A VÝTVARNÉ VÝCHOVY NA ZÁKLADNÍ A STŘEDNÍ ŠKOLE
Veronika VESELÁ -
Teoretická část: Fotograf, filmař Antonín Horák a Baťova škola umění Praktická část: a) Rukopis, b) Boží muka
Pavla NAVRÁTILOVÁ -
Film a divadlo aneb jak využít filmové tvorby v práci s mladými tvůrci
Jan Novák -
Od umění k výchově: literární a filmová výchova na ZŠ a SŠ
Hana PETRÁŠOVÁ -
Filmové projekce jako edukační prostředek ve výuce sexuální výchovy a výchovy ke zdraví na základních školách
Barbora Suchyňová -
Filmová/audiovizuální výchova na pomezí výchovy literární a estetické: Možný rozvoj divácké gramotnosti kombinací britského modelu a naratologických hledisek.
Kristýna Kosová