Rozvoj motorických dovedností v kontextu sebepojetí žáka 1. stupně ZŠ – Soňa KAŇOKOVÁ
Soňa KAŇOKOVÁ
Bakalářská práce
Rozvoj motorických dovedností v kontextu sebepojetí žáka 1. stupně ZŠ
Motoric skills development in the context of a self-realization of the Elementary school pupil.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá otázkou, zda rozvoj motoriky mladšího školáka souvisí s jeho sebepojetím. Teoretická část se dělí na tři kapitoly, které jsou pro toto téma klíčové. První kapitola se zaměřuje na obecnou charakteristiku dítěte. Navazující kapitola se zabývá motorikou a motorickým vývojem dítěte. Závěrečná kapitola je věnována sebepojetí a zaměřuje se mimo jiné na problematiku motorického …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with a question whether the development of motor skills of primary school aged child is related to his or her self-conception. The theoretical part includes three pivotal chapters. The first chapter focuses on a general characterization of a child. The second chapter deals with children's motor skills and with a motor development of a child. The final chapter of the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Michaela Pugnerová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KAŇOKOVÁ, Soňa. Rozvoj motorických dovedností v kontextu sebepojetí žáka 1. stupně ZŠ. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Sebepojetí a self-stigma v kontextu specifických vývojových poruch učení v mladším školním věku
Jana Ondráčková -
Vývoj osobnostních charakteristik a sebepojetí školní úspěšnosti v mladším školním věku
Lucie VÁCHOVÁ -
Sebepojetí a percipovaný způsob výchovy v rodině u dětí v mladším školním období s ohledem na zaměřenost školní výuky
Lenka Cásková -
Rozvoj sebehodnocení a sebepojetí u dětí mladšího školního věku
Adéla KORBELOVÁ -
Školní sebepojetí žáků s narušenou komunikační schopností
Denisa CINÁDROVÁ -
Sebepojetí a školní zdatnost u děti s dyslexií
Hana SVOBODOVÁ -
Sebepojetí školní úspěšnosti žáků 1. stupně ZŠ V. Kl. Klicpery v Novém Bydžově
Lenka Králíčková -
Preventivní program Druhý krok a sebepojetí u dětí mladšího školního věku
Tereza CHOBOTSKÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva