Aneta PAULUSOVÁ

Bakalářská práce

Analýza marketingové strategie cestovní kanceláře Nev-Dama a.s.

An Analysis of the Marketing Strategy of the Travel Agency Nev-Dama, a.s.
Abstract:
The object of the bachelor thesis ?An analysis of the marketing strategy of the travel agency Nev-Dama, a.s.? is to analyse the marketing tools of the travel agency Nev-Dama and make suggestions and recommendations in the field of business. The theoretical part is concerned with the marketing tourism, the marketing mix and the marketing strategy. In the practical part is detailed the travel agency …více
Abstract:
Předmětem bakalářské práce ?Analýza marketingové strategie cestovní kanceláře Nev-Dama a.s.? je analýza marketingových nástrojů cestovní kanceláře Nev-Dama a návrh doporučení na zlepšení v této oblasti. Teoretická část se zabývá marketingem cestovního ruchu, marketingovým mixem a marketingovou strategií. V praktické části je představena cestovní kancelář Nev-Dama a to zejména její současnou marketingovou …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2012
Zveřejnit od: 3. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Pavel Taraba

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PAULUSOVÁ, Aneta. Analýza marketingové strategie cestovní kanceláře Nev-Dama a.s.. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.5.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 3. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe