Bc. Milada NOVOTNÁ

Bachelor's thesis

Podmínky léčby sexuálních deviací v českém vězeňství a katamnestické zhodnocení její efektivity

Conditions for the treatment of sexual deviations in Czech prisons and catamnestic assessment of its efficiency
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá problematikou léčby sexuálních deviantů započatou již ve výkonu trestu odnětí svobody. Popisuje projevy sexuálního chování, zabývá se tím, jaké chování je ještě normální, jaké je již projevem deviace. Vyjmenovávám druhy deviací. Zabývám se mravnostními delikty, diagnostikou, recidivou a léčbou. Zaměřuji se na práci specializovaného oddělení sexuálních deviantů ve výkonu trestu …viac
Abstract:
Bachelor{\crq}s diploma is concerned with the event of curing of sexual deviant which has been started already at the time execution of sentence confinement. It is divided into four main chapters. The first chapter describes manifestatoins of sexual behavior, it says, which behavior is normal and which is manifestation of deviation. I enumerate all kinds of deviations. The second chapter talks about …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 10. 2005
Zverejniť od: 26. 10. 2005
Identifikátor: 2388

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 1. 2006

Citační záznam

Jak správně citovat práci

NOVOTNÁ, Milada. Podmínky léčby sexuálních deviací v českém vězeňství a katamnestické zhodnocení její efektivity. Brno, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 10. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 26. 10. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Univerzitní institut
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Univerzitní institut

Bachelor programme / odbor:
Pedagogy / Social pedagogy