Spotřebitelské chování zákazníků v oblasti herního vybavení u značky X – Bc. Daniel Karola
Bc. Daniel Karola
Master's thesis
Spotřebitelské chování zákazníků v oblasti herního vybavení u značky X
Consumer Behavior of Customers in Gaming Equipment for Brand X
Abstract:
Cílem diplomové práce je analýza spotřebitelského chování zákazníků v oblasti herního vybavení u značky DATART za účelem navýšení tržního podílu, zvýšení povědomí o celé této kategorii a propsání do trhu, že i značka DATART je specialistou na herní vybavení. V teoretické části diplomové práce jsou definovány a popsány klíčové pojmy nezbytné k porozumění problematiky týkající se tématu dané práce. V …moreAbstract:
The aim of the thesis is to analyze the consumer behavior of customers in game equipment for the DATART brand to increase the market share, increase awareness of this entire category and write to the market that the DATART brand is also a specialist in gaming equipment. In the theoretical part of the diploma thesis, the key concepts necessary for understanding the issue related to the topic of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KAROLA, Daniel. \textit{Spotřebitelské chování zákazníků v oblasti herního vybavení u značky X}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2024. Available from: https://theses.cz/id/mkvj4b/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Karola, Daniel. Spotřebitelské chování zákazníků v oblasti herního vybavení u značky X. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Marketingová komunikace / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Vliv pandemie na spotřebitelské chování v hotelnictví
Zuzana Nešetřilová -
Spotřebitelské chování generace Milenias a jeho vliv na marketingovou komunikaci
Veronika Němečková -
Spotřebitelské chování při nákupu potravin
Julie Skřičková -
Spotřebitelské chování generace Z a návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
Kristína Stránská -
Vliv Covidu- 19 na marketingovou komunikaci a spotřebitelské chování v segmentu luxusních značek
Ekaterina Čistova -
Spotřebitelské chování v oblasti streamovacích služeb
Nikola Vlčková