Rozvoj komunikačních kompetencí u žáků na Základní škole praktické prostřednictvím strukturované dramatické hry – Mgr. Lucie Svobodová
Mgr. Lucie Svobodová
Bachelor's thesis
Rozvoj komunikačních kompetencí u žáků na Základní škole praktické prostřednictvím strukturované dramatické hry
Development of communication skills of pupils in special school through structured drama
Abstract:
Bakalářská práce „Rozvoj komunikačních kompetencí u žáků na základní škole praktické prostřednictvím strukturované dramatické hry“ se zaměřuje na strukturovanou dramatickou hru, jako vhodnou metodu intervence u žáků s lehkou mentální retardací. Teoretická část definuje roli sociální pedagogiky v kontextu rozvoje komunikace u osob s mentálním postižením a blíže seznamuje čtenáře s pojmem komunikace …moreAbstract:
Bachelor thesis „Development of communication skills of pupils in special school through structured drama“focuses on structured drama play, as an appropriate method of intervention for pupils with mild mental retardation. The theoretical part defines the role of social pedagogy in the context of the development of communication for people with learning disabilities and acquaints the reader with the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/mnuye/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 5. 2013
- Supervisor: MgA. Lenka Remsová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Tomáš Doležal
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SVOBODOVÁ, Lucie. \textit{Rozvoj komunikačních kompetencí u žáků na Základní škole praktické prostřednictvím strukturované dramatické hry}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2013. Available from: https://theses.cz/id/ml1hj3/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Education / Social and Free Time Education
Theses on a related topic
-
Elektronická hra jako cesta ke strukturované dramatické hře
Matěj Mužík -
Specifické vývojové poruchy školních dovedností a lehká mentální retardace
Soňa Šumová -
Integrace žáka s lehkou mentální retardací do běžné třídy střední školy
Andrea Pištěková -
Výuka žáka s lehkou mentální retardací a těžkou dysfázií na základní škole
Ivona Králová -
Význam ergoterapie u mentální retardace
Šárka MASTNÁ -
Jak probíhá výuka žáka s lehkou mentální retardací na 1. stupni ZŠ
Hana Ježková -
Výuková opora pro volbu povolání u žáků s lehkou mentální retardací
Michal Kuneš -
Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkou mentální retardací v běžných základních školách z pohledu učitelů
Hana Jastrábková