Analýza chování významných českých firem na sociální síti Facebook – Vladimír Horák
Vladimír Horák
Bachelor's thesis
Analýza chování významných českých firem na sociální síti Facebook
Analysis of Czech TOP companies behavior on social site Facebook
Abstract:
Práce analyzuje využití firemních prezentací jednotlivých společností na Facebooku a jejich vhodnost k propagaci firmy, jako další složky marketingového mixu společnosti. Okrajově je zmíněna historie a vývoj sociálních sítí, jejich odlišnosti a nabízené možnosti. Větší pozornost je pak věnována síti Facebook a nástrojům, které poskytuje. Výzkumná část se zaměřuje na zjištění, zda daná instituce používá …moreAbstract:
This bachelor thesis analyses use of business presentations on Facebook and their eligibility for business advertising, as a new element of marketing mix. Partially the thesis shows history of social networks, differences between the sites and offered possibilities. Thesis keeps focus on social network Facebook and analyses the available tools.Analytical part of thesis deals with companies using Facebook …moreKeywords
social network
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2015
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB7312
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2015
- Supervisor: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Reader: prof. PhDr. Marek Franěk, CSc., Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HORÁK, Vladimír. \textit{Analýza chování významných českých firem na sociální síti Facebook}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2015. Available from: https://theses.cz/id/mlcz48/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
The Attitudes of the Czech and Slovak Internet Users Towards Social Network Advertising
Petra Lapúniková -
Lexique du réseau social Facebook : enquête franco-tchèque
Jitka Prudká -
Expertise in the Czech energy industry: A field analysis
Nathalie Marková -
Analýza komunikace na sociálních sítích firem Czech TOP100
Kateřina Tóthová -
Nemám Facebook a světe div se, žiju aneb život studentů středních škol bez sociální sítě Facebook
Barbora Vymazalová -
Recepce informací na online sociální síti Facebook
Michaela Galuszková -
Ekonomický model sociální sítě Facebook
Khrystyna Kushnir -
Prezentace témat s možným polarizačním charakterem politickými stranami na sociální sítí Facebook a reakce uživatelů na ni
Ema Zezulová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights