Podnikatelský záměr a plán pro minipivovar v Táboře – Jakub Jeníček
Jakub Jeníček
Master's thesis
Podnikatelský záměr a plán pro minipivovar v Táboře
Business plan for a microbrewery in the city of Tábor
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vypracováním podnikatelského plánu pro realizaci minipivovaru ve městě Tábor. Práce je tvořena dvěma částmi. Teoretická část má seznámit s podnikatelskou praxí a oblastí malých a středních podniků. Dále popisuje, jak má vypadat a k čemu je určen dokument podnikatelského plánu, včetně popisu doporučených částí a uvedení základních postupů při jeho tvorbě. Praktická část je …moreAbstract:
The aim of this master's thesis is to demonstrate a business plan tailored for a microbrewery located in the city of Tábor. The thesis consists of two sections. The first being a theoretical part introducing entrepreneurship in general and its application into the small and medium enterprises sector. Furthermore it describes the business plan as a document which includes recommended sections and basic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 9. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46049
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2015
- Supervisor: Ivana Svobodová
- Reader: Ladislav Hartman
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46049
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík