Bc. Lukáš Lepič

Master's thesis

Vnímání reklamy na Instagramu z pohledu uživatele

Perception of advertising on Instagram by the user
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje na sociální síť Instagram a vnímání reklam na této platformě z pohledu uživatele. Cílem je ověřit sílu této sociální sítě v oblasti reklamy, zjistit, zda existuje významný rozdíl v reklamách umístěných na zdi, v Instastories a v příspěvcích influencerů, ověřit vnímání reklam na Instagramu jeho uživateli a zjistit, jaká reklama na ně působí nejvíce. První část textu se zabývá …viac
Abstract:
This thesis focuses on the social network Instagram and the perception of advertising on this platform from the user’s point of view. The goal is to verify the power of this social network in advertising, to find out if there is a significant difference in advertisement located in feed, Instastories and by influencers, to verify the perception of Instagram ads by its users, and to see what type is …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2020
  • Vedúci: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ilona Toufarová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication