Barbora Řičicová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace Národního ústavu lidové kultury

Marketing communication of the Národní ústav lidové kultury
Anotace:
Řičicová, B. Marketingová komunikace Národního ústavu lidové kultury. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2024. Bakalářská práce se zabývá navržením zlepšení marketingové komunikace v Národním ústavu lidové kultury. Hlavním cílem bakalářské práce bylo navrhnout změny a opatření v marketingové komunikaci především na sociálních sítích, aby se zvýšilo povědomí o MFF Strážnice. V praktické …více
Abstract:
Řičicová, B. Marketing communication of the Národní ústav lidové kultury. Brno: Mendel University, 2024. The bachelor thesis deals with the improvement proposal of the marketing communication in the Národní ústav lidové kultury. The main goal of the bachelor thesis was to suggest changes and measures in marketing communication, espe-cially on social media networks, in order to increase awareness of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
  • Oponent: Stanislav Mokrý, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / specializace:
Management obchodu a služeb / Management obchodní činnosti