Marketingová komunikace Národního ústavu lidové kultury – Barbora Řičicová
Barbora Řičicová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace Národního ústavu lidové kultury
Marketing communication of the Národní ústav lidové kultury
Abstract:
Řičicová, B. Marketingová komunikace Národního ústavu lidové kultury. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2024. Bakalářská práce se zabývá navržením zlepšení marketingové komunikace v Národním ústavu lidové kultury. Hlavním cílem bakalářské práce bylo navrhnout změny a opatření v marketingové komunikaci především na sociálních sítích, aby se zvýšilo povědomí o MFF Strážnice. V praktické …moreAbstract:
Řičicová, B. Marketing communication of the Národní ústav lidové kultury. Brno: Mendel University, 2024. The bachelor thesis deals with the improvement proposal of the marketing communication in the Národní ústav lidové kultury. The main goal of the bachelor thesis was to suggest changes and measures in marketing communication, espe-cially on social media networks, in order to increase awareness of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 6. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
- Reader: Stanislav Mokrý, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŘIČICOVÁ, Barbora. \textit{Marketingová komunikace Národního ústavu lidové kultury}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2024. Available from: https://theses.cz/id/mlmiw4/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / specializace:
Trade and Services Management / Trade Management
Theses on a related topic
-
Marketing a Národní ústav lidové kultury ve Strážnici
Věra Chalupová -
Jednotný vizuální styl Národního ústavu lidové kultury ve Strážnici
Adéla Lukšíková -
Marketingový plán Národního ústavu lidové kultury ve Strážnici
Adéla Lukšíková -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Marketing kultury
Andrea Kodešová -
Globální marketing a lokální kultura
Anna Kireeva -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková