Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy – Bc. Marek Mozola
Bc. Marek Mozola
Bachelor's thesis
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Using of public relations in the marketing communication firm
Abstract:
Cílem práce "Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy" je definovat využití tohoto nástroje v marketingové komunikaci skutečné společnosti, kterou je EKO-KOM, a.s. V práci jsou popsány jednotlivé nástroje, které společnost využívá, jejich účel a případně zkušenosti, které z jejich užívání plynou. Na jejich základě budou definovány výhody a nevýhody jednotlivých nástrojů komunikačního …moreAbstract:
The aim of the work "Using of public relations in the marketing communication of firm" is to define the use of this tool in marketing communication of real company, EKO-KOM, Inc. The work describes a various tools used by the company, their purposes and, where relevant experiences arise from their use. On their basis will be defined advantages and disadvantages of the various instruments of communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/hqbpp/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Pavel Klička
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
Petr Navrátil -
Marketingový mix vybraného podniku
Barášek Barášek -
Marketingový mix nově vznikající společnosti
Tereza Rozmahelová -
Marketingový mix nového produktu vstupujícího na trh
Veronika Kozáková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová (analytická) studie
Yelena Suslova -
Marketingový mix Bistra na špejli s ohledem na nové trendy v marketingu
Olga Komínková -
Marketingový mix nové pobočky společnosti Fabricland
Michaela Směřičková