Mgr. Jan Bareš
Bachelor's thesis
Hudba a video - praktická práce
Music and Video - practical work
Abstract:
Tato práce se zabývá dopadem estetických strategií nových médií na filmovou naraci, a to prostřednictvím snímku NAHAY, který vznikl za tímto účelem. Psaná část je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část reflektuje změny narace a vizuální kultury s nástupem digitálních technologií. Praktická část rozebírá estetické strategie nových médií aplikovaných ve snímku NAHAY a výrazové prostředky …moreAbstract:
This thesis deals with effects of aesthetical strategies of new media on film narativity through the NAHAY movie, which was made for this use. Written part of thesis is divided into theoretical and practical part. Theoretical part reflect changes of narativity and visual culture with extension of digital technologies. Practical part devote to aesthetical strategies of new media whitch were aplicated …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 5. 2008
Identifier:
https://is.muni.cz/th/hey32/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2008
- Supervisor: Mgr. David Kořínek
- Reader: Mgr. et Mgr. Jana Kubíčková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Media Studies and Journalism
Theses on a related topic
-
Experimentální film v Buenos Aires po roce 2001
Alexandra Moralesová -
Christianity and Occultism in Queer Experimental Cinematography
Adrián Kriška -
Videoart a výtvarný experimentální film a jejich aplikace ve výtvarně edukativní oblasti
Marie HLÁVKOVÁ -
1. Teoretická část: Dokumentace přípravy, realizace bakalářské práce a rešerše 2. Praktická část: Mezihra - experimentální animovaný film.
Pavel TRNKA -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev