Analýza implementace globální strategie společnosti Audi v Japonsku – Bc. Iva BUSCHMANN
Bc. Iva BUSCHMANN
Bachelor's thesis
Analýza implementace globální strategie společnosti Audi v Japonsku
Analysis of the implementation of the global Audi brand strategy in Japan
Abstract:
This work is focused on the implementation of the global brand strategy of Audi in one of their most important markets, Japan. The main focus was to describe the global brand strat-egy, the differences between the global brand strategy and market local strategy and how it was implemented in order to sell the products of Audi on a local market and whether this implementation was done successfully.Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na implementaci globální strategie společnosti Audi na jednom z jejich nejdůležitějších trzích, Japonsku. Hlavním záměrem práce bylo popsat rozdíly mezi globální strategií a strategií místního trhu, jakým způsobem je nutno ji implementovat tak, aby byla přijatelná pro místní trh a zákazníky a zda byla implementace provedena správně.
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2007
Zverejniť od: 11. 5. 2007
Identifikátor:
2660
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BUSCHMANN, Iva. Analýza implementace globální strategie společnosti Audi v Japonsku. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 5. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications
Práce na příbuzné téma
-
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Digitální marketing v cestovním ruchu - Zvýšení povědomí o České republice jako turistické destinace na zahraničních trzích pomocí sociálních médií
Klára Špačková -
Zvýšení povědomí o značce firmy První Znojemská realitní kancelář s.r.o.
Jakub Leinberger -
Komunikační kampaň O2 Slovakia na podporu povědomí o listopadu 89
Mária Andršová -
Obsahová strategie značky na sociálních sítích
Veronika Kubálková -
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Marketingová strategie značky ETA
Ivana Seidlová