Evaluation of Marketing Communication – Vasilisa Shulpina
Vasilisa Shulpina
Bakalářská práce
Evaluation of Marketing Communication
Abstract:
This bachelor thesis is focused on the topic of evaluation of marketing communication and pursues the main goal of a conduction of an evaluation for the marketing communication plan developed by the author of the thesis in order to successfully market the professional make up/beauty services she provides in Prague, Czech Republic. The thesis is divided into two parts: literature review and practical …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Richard Selby, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
A Facebook Marketing Communication Plan for Luha Reality
Jakub Adámek -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Binary Options Online Trading Through Mobile and Online Marketing Communication
Irakli Baiadze
Název
Vložil
Vloženo
Práva