Marketingová strategie jazykové školy GoStudy – Bc. Shynggyz Bekkozhiyev
Bc. Shynggyz Bekkozhiyev
Diplomová práce
Marketingová strategie jazykové školy GoStudy
Language School GoStudy Marketing Strategy
Anotace:
Práce je věnována analýze marketingu společnosti GoStudy, která se zabývá jazykovými a přípravnými kurzy pro cizince v České republice. Cílem práce je analýza marketingového prostředí podniku a návrh doporučení pro vylepšení marketingové strategie. V praktické části práce jsou použity metody STEP, VRIO, Porterův model pěti sil, metody finanční analýzy, IFE a EFE matice. Je popsán marketingový mix společnosti …víceAbstract:
The work is devoted to the analysis of the marketing company GoStudy, which deals with language and preparatory courses for foreigners in the Czech Republic. The aim of the work is to analyze the marketing environment of the company and to propose recommendations for improving the marketing strategy. In the practical part of the work are used methods STEP, VRIO, Porter's model of five forces, methods …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martina Chalupová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Tradiční vs. Digitální Marketing - Transformace marketingové strategie v lékárenském řetězci Dr. Max.
Tereza Francová -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Business strategy for a company entering foreign markets
Zhanara Osmonova -
Marketing communication strategy for Taransit application in India
Jakub Ivanov -
Analytical Services to Support Strategic Planning
Ketevan Barnabishvili
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses mn9nv2 mn9nv2/2
2. 4. 2022