Tourism Policy in the Czech Republic and the United Kingdom – Markéta Loyková
Markéta Loyková
Bachelor's thesis
Tourism Policy in the Czech Republic and the United Kingdom
Politika cestovního ruchu v České republice a Velké Británii
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku politiky cestovního ruchu a její aplikaci ve dvou zemích EU. Vymezuje základní atributy politiky cestovního ruchu a věnuje zvláštní pozornost řízení cestovního ruchu na národní a regionální úrovni. Hlavním cílem této práce je popsat a porovnat systémy politiky cestovního ruchu v České republice a ve Velké Británii. Na národní úrovni jsou tyto systémy analyzovány …moreAbstract:
The Bachelor thesis is focused on the issue of tourism policy and its application it two EU countries. It defines main attributes of tourism policy and pays special attention to tourism governance at national and regional level. The main aim of the thesis is to describe and compare systems of tourism policy in the Czech Republic and the United Kingdom. At the national level these systems are analysed …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40629
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2014
- Supervisor: Martin Luštický
- Reader: Pavel Švanda
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40629
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie organizace destinačního managementu ve spolkové zemi Burgenland
Veronika Nesvadbová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Irsko)
Barbora Ondrůšková -
Využití principu 3E pro hodnocení výkonnosti organizace destinačního managementu
Dominika Charvátová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Graubünden)
Patrícia Cudzišová -
Organizace destinačního managementu na oblastní úrovni v Česku
Tereza Vašková -
Úloha organizace destinačního managementu na Vltavotýnsku
Barbora BERCZESOVÁ -
Analýza možností zakládání klastrů v turismu v ČR s komparací s činností organizace destinačního managementu
Vojtěch Procházka -
Vliv destinačního managementu na rozvoj cestovního ruchu ve vybraném kraji České republiky
Michaela Ottová