Role obalu medu a výrobků z medu na nákupní rozhodovací proces – Bc. Ondřej Chytil
Bc. Ondřej Chytil
Diplomová práce
Role obalu medu a výrobků z medu na nákupní rozhodovací proces
The role of packaging and label on consumer behaviour in honey and honey based products
Anotace:
Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním s důrazem na vliv obalů a etiket u mladých spotřebitelů ve věku 20-35 let při výběru medu a výrobků z medu. V práci je využito technik marketingového výzkumu, zejména eyetrackingového pozorování a kvalitativních rozhovorů. Výstupem práce je model spotřebitelského chování a návrh doporučení pro tvorbu obalů a etiket v odvětví produkce medu.Abstract:
The diploma thesis deals with consumer behaviour with emphasis on influence of packaging and labels on young consumers between the age of 20-35 when selecting honey and honey based products. The thesis uses marketing research techniques, primarily eyetracking observations and depth interviews. The outcome of the thesis is a model of consumer behaviour and a set of recommendations for creating labels …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 12. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Jana Stávková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské chování rezidentů ČR v rámci cestovního ruchu v Brně
Filip Vedral -
Vliv Covidu- 19 na marketingovou komunikaci a spotřebitelské chování v segmentu luxusních značek
Ekaterina Čistova -
Faktory ovlivňující spotřebitelské chování při nákupu kosmetických produktů v e-commerce
Markéta Jirecová -
Vliv obalu a etikety na spotřebitelské chování na trhu piva a sladových výrobků
Matěj Rašovský -
Spotřebitelské chování a problematika recyklace PET lahví
Martina Hertlová -
Interpretace online spotřebitelského chování z perspektivy neurovědy o spotřebiteli - mezigenerační studie
Anida Krajina -
Vliv obalu produktu na chování spotřebitele
Anna Szewieczková -
Analýza změny spotřebitelského chování v důsledku pandemie COVID-19
Saveliy Kovalenko
Název
Vložil
Vloženo
Práva