Kristýna Špačková

Diplomová práce

Spokojenost zákazníků po remodelingu prodejny maloobchodního řetězce Albert Česká republika, s.r.o.

Anotace:
Diplomová práce se zabývá spokojeností zákazníků po remodelingu prodejny maloobchodního řetězce Albert Česká republika, s.r.o. Cílem práce je zjištění spokojenosti zákazníků prodejny po remodelingu (změna vedoucí k modernizaci, zkvalitnění nabídky a zvýšení pohodlí pro zákazníka) prodejní plochy a na základě výsledků navrhnout vhodná řešení pro další prodejny. Teoretická část se zaměřuje na zákazníka …více
Abstract:
This thesis is focused to customer satisfaction of retail chain Albert Czech republic, s.r.o. after store remodeling. The target of this thesis is to find out level of customer satisfaction after store remodeling (redesign leading to modernization, quality of offered goods improvement and increasing of customer’s comfort) and based on results put forward proper solutions for other stores. Theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2020
Identifikátor: http://theses.cz/id/mo7ir2/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2020

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty