Podíl písma a mluveného slova na konstruování vědomostí u žáků střední školy – Bc. Mikuláš SPLÍTEK
Bc. Mikuláš SPLÍTEK
Master's thesis
Podíl písma a mluveného slova na konstruování vědomostí u žáků střední školy
Effect of written/spoken instruction on knowledge construction in high school students
Abstract:
Tato práce se zabývala odlišnostmi dvou módů verbální komunikace (mluvy a písma) na psychické procesy člověka, především ve vztahu k výchovně-vzdělávacímu procesu na českých školách. Zajímal nás podíl psaného a mluveného slova na konstrukci vědomostí u žáků středních škol. Z výsledků experimentu se nám nepodařilo zcela potvrdit předpoklad vzešlý z teoretické části této práce, že ?převedení? informací …moreAbstract:
The thesis deals with the differences between spoken and written language and its applicability to the high school educational system in the Czech Republic. Our aim was to explore if spoken and written language plays different roles in knowledge construction in the high school students. It has been hypothesised that a trasition of knowledge gained through the spoken form to a written examination test …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2011
Accessible from:: 30. 6. 2011
Thesis defence
- Date of defence: 24. 8. 2011
- Supervisor: Mgr. Pavla Sovová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SPLÍTEK, Mikuláš. \textit{Podíl písma a mluveného slova na konstruování vědomostí u žáků střední školy}. Online. Master's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Education. 2011. Available from: https://theses.cz/id/mor7k7/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SPLÍTEK, Mikuláš. Podíl písma a mluveného slova na konstruování vědomostí u žáků střední školy. Plzeň, 2011. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 06. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 6. 2011 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Secondary Schools / Tv-Ps
Theses on a related topic
-
Mobile phones usage as a part of M-learning for lower - secondary learners of English as a foreign language
Veronika Kroupová -
Jazyková redundance v mluveném projevu. Funkční a nefunkční užívání zájmen, příslovcí, spojovacích výrazů a částic.
Dominika Hasičková -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Výuková komunikace ve vyučovacích hodinách programu UčíTelka pohledem Flandersovy metody interakční analýzy
Viktor Šťastný -
Sociální komunikace v prostředí nadnárodní korporace
Dariya Sapronova -
Využití systémů alternativní a augmentativní komunikace v předškolním vzdělávání
Klára Baráková -
Vzdělávání a komunikace dětí z bilingvního prostředí
Lucie Říhová -
Komunikace a etika v profesi Policie České republiky
Štěpán Liska