On-line marketingová komunikace – Bc. Helena Horňáková
Bc. Helena Horňáková
Diplomová práce
On-line marketingová komunikace
On-line marketing communication
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na on-line marketingovou komunikaci společnosti SemenaOnline, s.r.o. Cílem je navrhnout efektivní on-line marketingovou komunikaci na sociálních sítích pro vybraný podnikatelský subjekt. Práce je strukturována do dvou částí. V teoretické části jsou definovány klíčové pojmy související s danou problematikou, jako je marketing, marketingová strategie, marketingový mix, komunikační …víceAbstract:
The thesis is focused on the on-line marketing communication of SemenaOnline, s.r.o. The main objective is to design an effective online marketing communication on social networks for a selected business entity. The thesis is structured in two parts. The theoretical part defines the key concepts related to the issue, such as marketing, marketing strategy, marketing mix, communication mix, online marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
- Oponent: Martina Pechová, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva