Marketingová analýza vybraného sportovního klubu - FC Slovan Liberec – Roman Kühr
Roman Kühr
Bakalářská práce
Marketingová analýza vybraného sportovního klubu - FC Slovan Liberec
Marketing analysis of the selected sports club (FC Slovan Liberec)
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou činností fotbalového klubu FC Slovan Liberec a navrhuje praktické návrhy ke zlepšení této činnosti. Teoretická část popisuje historii fotbalu, současný fotbal, marketing ve sportu a sponzoringu. Praktická část se zaobírá charakteristikou klubu a marketingovou analýzou. Na závěr práce jsou navržena doporučení pro praktické zlepšení tohoto klubu.Abstract:
The bachelor thesis deals with the marketing activities of the football club FC Slovan Liberec and proposes practical suggestions for improving this activity. The theoretical part describes the history of football, the current football in sports marketing and sponsorship. The practical part deals with the characteristics of the club and marketing analysis. At the conclusion suggests recommendations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2014
Zveřejnit od: 9. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2014
- Vedoucí: PaedDr. Jindřich Martinec
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KÜHR, Roman. \textit{Marketingová analýza vybraného sportovního klubu - FC Slovan Liberec}. Online. Bakalářská práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/motfzt/.
Jak správně citovat práci
Kühr, Roman. Marketingová analýza vybraného sportovního klubu - FC Slovan Liberec. Liberec, 2014. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 5. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management sportovní
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Personální marketing a jeho implementace ve vybrané organizaci
Pavlína Krausová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Fotbal žen ve světě, v České republice a na Slovensku
Jana Šimanicová -
Svoboda pohybu pracovníků a její dopad na sport (fotbal)
Klára Němcová -
Profesionální fotbal z pohledu pracovního práva
Richard Rozum