Marketingová analýza vybraného sportovního klubu - FC Slovan Liberec – Roman Kühr
Roman Kühr
Bachelor's thesis
Marketingová analýza vybraného sportovního klubu - FC Slovan Liberec
Marketing analysis of the selected sports club (FC Slovan Liberec)
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou činností fotbalového klubu FC Slovan Liberec a navrhuje praktické návrhy ke zlepšení této činnosti. Teoretická část popisuje historii fotbalu, současný fotbal, marketing ve sportu a sponzoringu. Praktická část se zaobírá charakteristikou klubu a marketingovou analýzou. Na závěr práce jsou navržena doporučení pro praktické zlepšení tohoto klubu.Abstract:
The bachelor thesis deals with the marketing activities of the football club FC Slovan Liberec and proposes practical suggestions for improving this activity. The theoretical part describes the history of football, the current football in sports marketing and sponsorship. The practical part deals with the characteristics of the club and marketing analysis. At the conclusion suggests recommendations …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2014
Accessible from:: 9. 5. 2014
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2014
- Supervisor: PaedDr. Jindřich Martinec
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KÜHR, Roman. \textit{Marketingová analýza vybraného sportovního klubu - FC Slovan Liberec}. Online. Bachelor's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Sciences, Humanities and Education. 2014. Available from: https://theses.cz/id/motfzt/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kühr, Roman. Marketingová analýza vybraného sportovního klubu - FC Slovan Liberec. Liberec, 2014. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.5.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 9. 5. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of Sciences, Humanities and EducationBachelor programme / field:
Economics and Management / Sport Management
Theses on a related topic
-
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Personální marketing a jeho implementace ve vybrané organizaci
Pavlína Krausová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Fotbal žen ve světě, v České republice a na Slovensku
Jana Šimanicová -
Svoboda pohybu pracovníků a její dopad na sport (fotbal)
Klára Němcová -
Profesionální fotbal z pohledu pracovního práva
Richard Rozum