Klára TOMANOVÁ

Bachelor's thesis

Adapting Communication Methods to the Specific Needs of Clients: Application on Teaching English in the University Kindergarten Qočna

Adapting Communication Methods to the Specific Needs of Clients: Application on Teaching English in the University Kindergarten Qočna
Abstract:
This bachelor thesis focuses on adaptation of communication methods in business administration as well as in a kindergarten. The goal is to compare and find parallels between these two fields. The skill to adapt a cooperation plan and a total supply to individual needs of a client is the necessary skill of each manager, lector and everyone who has to communicate with people actively on everyday basis …more
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá přizpůsobováním komunikace jak v manažerské praxi, tak i v mateřské škole. Cílem je porovnání a nalezení paralel těchto dvou oblastí. Umění přizpůsobit plán spolupráce a celkovou nabídku individuálním potřebám klienta je nezbytná dovednost každého manažera, lektora a každého, kdo má v náplni práce aktivní kontakt s lidmi. Vyžaduje schopnost důkladné analýzy a posléze …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2013
Accessible from:: 2. 5. 2013

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. et Mgr. Alicja Ewa Leix, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

TOMANOVÁ, Klára. Adapting Communication Methods to the Specific Needs of Clients: Application on Teaching English in the University Kindergarten Qočna. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe