Firemní kultura společnosti Danone – Zuzana Vaníková
Zuzana Vaníková
Bakalářská práce
Firemní kultura společnosti Danone
Corporate culture Danone
Anotace:
První část práce je teoretická. Věnuje se obecně pojmům kultura, firemní kultura a národní kultura. V praktické části jsou rozebrány prvky podnikové kultury společnosti Danone. Zaměřuje na současné změny probíhající ve společnosti a jejich dopady na firemní kulturu. Cílem bakalářské práce je popsat a analyzovat firemní kulturu společnosti Danone v České republice, jakou má tato firma společenskou odpovědnost …víceAbstract:
The first part is theoretical. It deals with general concepts of culture, corporate culture and national culture. In the practical part deals with elements of corporate culture Danone. It focuses on the current changes taking place in the firm and their impact on corporate culture. The aim of the thesis is to describe and analyze the corporate culture of the company Danone in the Czech Republic, what …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/59475
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
- Vedoucí: Františka Müllerová
- Oponent: Richard Klik
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/59475
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Vnímání Corporate Social Responsibility kulturních projektů návštěvníky
Martina Vachalová -
Odraz konceptu Corporate Social Responsibility v podnikové kultuře
Denisa Holcová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Business Ethics and Corporate Social Responsibility: Starbucks Case Study
Alina Kuzanova -
CSR (corporate social responsibility) in relation with company Panasonic
Uzeyir Jafarov