Enhancing Learner Autonomy of Czech Learners in English Learning via Homework – Bc. Gloria Gupta
Bc. Gloria Gupta
Bachelor's thesis
Enhancing Learner Autonomy of Czech Learners in English Learning via Homework
Enhancing Learner Autonomy of Czech Learners in English Learning via Homework
Anotácia:
Cílem této práce je zjistit, jak je učitel schopen podpořit autonomii u studentů pomocí domácích úkolů, přičemž cílová skupina jsou čeští studenti angličtiny. Jednotlivé části se zabývají shrnutím a vysvětlením studentské autonomie, popisem českých studentů a jejich specifiky, zaměření na charakteristické znaky anglického jazyka a proces jeho učení jako druhého jazyka, různé druhy a popis druhů domácích …viacAbstract:
The focus of this work is to explore how a teacher can enhance learner autonomy via homework, the target group being Czech leaners of English. Individual parts deal with summary and explanation of Learner Autonomy, description of Czech learners and their specifics, focus of the characteristic features of English language and the process of studying it as a second language, different kinds and description …viacKeywords
learner autonomy development of learner autonomy second language acquisition language learners Czech learners English language skills homework studentská autonomie vývoj studentské autonomie osvojování cizího jazyka studenti jazyků čeští studenti angličtiny anglický jazyk jazykové znalosti domácí úkol
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/h3c4f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2022
- Vedúci: Mgr. Gabriela Oaklandová
- Oponent: Mgr. Helena Worthington
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
English Language for Education / English Language for Education
Práce na příbuzné téma
-
Waldorf Teacher and his/her Influence on Development of Learner's English Speaking and Listening Competences
Lenka Cetkovská -
Development of learner autonomy in high school EFL lessons
Michaela Hastíková -
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
The development of a Romani pupil's English learning strategies after six months of tutoring
Hana Bartlová -
Využívání grafických příběhů v osvojování angličtiny jako cizího jazyka v předškolním vzdělávání
Petra Vahalíková -
Využívání grafických příběhů v osvojování angličtiny v předškolním vzdělávání
Petra Vahalíková -
Osvojování si cizího jazyka v rámci soukromých mateřských škol
Lucie Gajdošíková -
Konstrukční výzkum učebnice pro výuku angličtiny pro specifické účely
Eva Ellederová