Česko-slovenské vztahy v jihomoravském pohraničí – Bc. Lukáš Grunt
Bc. Lukáš Grunt
Bakalářská práce
Česko-slovenské vztahy v jihomoravském pohraničí
Czech and Slovak relations in southmoravian boarder
Anotace:
Tato práce se zabývá stavem česko-slovenských vztahů, zejména pak tím, jak oba národy, žijící na moravsko-slovenském pomezí jihomoravského kraje na Hodonínsku a kraje Trnavského na Skalicku, ovlivnilo rozdělení Československa v roce 1993. Důležitým faktem je i vzájemná spolupráce v tomto regionu. Nejdůležitějším tématem je, jak se rozdělení Československa projevuje v životě "obyčejných" lidí, a to …víceAbstract:
This work is focused on the Czech-Slovakian relations, especially then on the impact of these two nations living at the Moravian-Slovakian borders in the region of Hodonín and Skalica on the division of Czechoslovakia in 1993. One of the considerable facts of this work is also the mutual cooperation in this region. The most important topic is a way, in which the division of Czechoslovakia has influenced …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2009
- Vedoucí: doc. PhDr. Oldřich Kašpar, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Grunt, Lukáš. Česko-slovenské vztahy v jihomoravském pohraničí. Pardubice, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Sociologie / Sociální antropologie
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Regionální identita obyvatel a identita regionu na příkladu pohraničních okresů Liberec a Jablonec nad Nisou
Irena Cejpová -
Etnické složení obyvatelstva SSSR: Sovětská identita versus etnická identita
Yevgeniya Boychenko -
BRST symetrie a Wardova identita v QED s 't Hooftovou-Veltmanovou kalibrací
Martina Bártová -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Hudba a identita: Spôsob utvárania identity medzi nasledovníkmi Žiarislava
Michal Puchovský -
Profesní identita učitelů Montessori škol
Miroslav Jurčík -
Identita, komunikace a sociální sítě
Jan Rigó