Analýza EDI systému podniku pomocí notace modelování řídících procesů. – Bc. Daniel Čermák
Bc. Daniel Čermák
Master's thesis
Analýza EDI systému podniku pomocí notace modelování řídících procesů.
The analysis of the EDI system of company by means of business process modeling notation.
Abstract:
Diplomová práce na téma Analýza EDI systému podniku pomocí notace modelování řídících procesů na základě vytvoření modelové dokumentace pro EDI systém ve vybrané firmě hledá možnosti optimalizace pro efektivní řízení pomocí EDI. Literární rešerše je zaměřena na vysvětlení dvou oblastí. Definice problematiky EDI a modelace podnikových procesů pomocí notace BPMN2.0. Praktická část je už hlouběji zaměřena …moreAbstract:
Thesis on The analysis of the EDI system of company by means of business process modeling notation based on model documentation for EDI system in selected company, looking for optimization ways for effective management with help by EDI. The theoretic part focused on explaining two areas. First of them is EDI environment and business modeling notation by standard BPMN2.0 as a second one. The practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Mgr. Vladimír Očenášek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČERMÁK, Daniel. \textit{Analýza EDI systému podniku pomocí notace modelování řídících procesů.}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2017. Available from: https://theses.cz/id/mpqdxb/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Digitální komunikace a kognitivní procesy spotřebitele
Adriana Salačová -
Digitální komunikace a kognitivní procesy spotřebitele
Monika Hegarová -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Určení hlavních parametrů komunikace a následná analýza úrovně komunikace v procesu řízení
Zuzana Vnoučková -
Určení hlavních parametrů komunikace a následná analýza úrovně komunikace v procesu řízení
Petr Chalupa -
Určení hlavních parametrů komunikace a následná analýza úrovně komunikace v procesu řízení
Tereza Chaloupková -
Určení hlavních parametrů komunikace a následná analýza úrovně komunikace v procesu řízení
Agáta Sojková -
Určení hlavních parametrů komunikace a následná analýza úrovně komunikace v procesu řízení
Kateřina Hemzová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights