Zhodnocení komunikačních cest města Jindřichův Hradec – Kateřina Kohoutová
Kateřina Kohoutová
Bakalářská práce
Zhodnocení komunikačních cest města Jindřichův Hradec
Evaluation of Jindřichův Hradec Communication Channels
Anotace:
Bakalářská práce zkoumá komunikační cesty města Jindřichův Hradec a zhodnocuje jejich kvalitu z pohledu běžných občanů. Ukazuje funkčnost komunikačního mixu města, kterým jsou občané informování o všech místních záležitostech. Pomocí dotazníkového šetření zjišťuje pravdivou účinnost komunikace u jednotlivých skupin obyvatel města. V případě nalezení komunikačních bariér se zaměřuje na návrhy změn či …víceAbstract:
Bachelor thesis examines the communication paths of town Jindřichův Hradec and evaluates their quality from the perspective of ordinary citizens. Shows the functionality of the communication mix, by which the citizens are informed of all local matters. Using survey finds true effectiveness of communication among different groups of the population. In case of a communication barriers focuses on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 6. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/38487
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2013
- Vedoucí: Martin Luštický
- Oponent: Michal Novák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/38487
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová