Využití materiálu při výuce anglického jazyka u žáků se sluchovým postižením – Bc. Lucie Kraťochová
Bc. Lucie Kraťochová
Bachelor's thesis
Využití materiálu při výuce anglického jazyka u žáků se sluchovým postižením
Use of the Material of English Language Teaching for Pupils with Hearing Impairment
Abstract:
Hlavním tématem této práce je analýza výuky anglického jazyka ve škole pro sluchově postižené. Mezi dílčí cíle můžeme zařadit prozkoumání metod výuky a analýzu využití materiálů při výuce. Výsledky výzkumné části mohou posloužit jako pomůcka pro výuku anglického jazyka se osob sluchovým postižením.Abstract:
The main theme of this thesis is the analysis of teaching English language to students with hearing impairments in school. Among individual goals we can include exploring methods of teaching and analysing the use of materials in the classroom. Results of the research can serve as a tool for teaching English language to hearing impaired people.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 12. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/nqfgk/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 1. 2017
- Supervisor: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Radka Horáková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRAŤOCHOVÁ, Lucie. \textit{Využití materiálu při výuce anglického jazyka u žáků se sluchovým postižením}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2016. Available from: https://theses.cz/id/mqn0f5/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ