Firemní komunikace v hotelnictví – Mgr. Zuzana Zátopková
Mgr. Zuzana Zátopková
Bakalářská práce
Firemní komunikace v hotelnictví
Firm Communication in Hotel Industry
Abstract:
The bachelor thesis deals with the firm communication in the hotel industry, particularly an external one. The external communication is meant to be the communication with clients, suppliers, institutions and media. The aim of this thesis is observed at two chosen hotels. Mystery shopping, documentation inquiry and interviews are the methods used for answering the thesis statement of this bachelor …víceAbstract:
Zátopková, Zuzana. Firemná komunikácie v hoteliersve. Bakalárska práca. Vysoká škola hotelová. Praha: 2016. strán. Bakalársa práca sa zaoberá firemnou komunikáciou v hotelierstve, konkrétne externou komunikáciu. Pod pojmom externá komunikácia rozumieme komunikáciu hotela s dodávateľmi, klientmi, úradmi a médiami. Na vzorke dvoch vybraných hotelov sledujeme ciele práce. Metódou mystery shopping, šetrením …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2016
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/13881/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2016
- Vedoucí: Ing. Martina Beránek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Dana Kolářová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZÁTOPKOVÁ, Zuzana. \textit{Firemní komunikace v hotelnictví}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/mr0787/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Komunikácia v mezinárodnom prostredí so zameraním na hotelový priemysel
Kristína Baráthová -
Komunikácia pri obchodnom styku - proces úspešného obchodného jednania vo vybranej spoločnosti
Judita Királyová -
Marketingová komunikácia firmy
Peter Fabšík -
Financial Report Analysis for a Hotel Business in Nigeria. Case Study: Ikeja Hotel PLC.
Emmanuel Nnabuife Okocha -
Environment of the Hotel Industry in Ghana and its Implications to Hotel strategies
Agnes Akoto Okoe -
Analýza a zhodnocení marketingové strategie Stages Hotelu Prague, A Tribute Portfolio Hotel
Nicola Pospíšilová -
Employee development at hotel industry: Case Study of airport hotel
Olga Shevchenko -
Sociocultural aspects of the business culture in the hotel industry
Anna Andreeva