Posouzení marketingových mixů vybraných vinařských podniků jižní Moravy – Eva Preisslerová
Eva Preisslerová
Bachelor's thesis
Posouzení marketingových mixů vybraných vinařských podniků jižní Moravy
Evaluation of marketing mixes of selected wineries in South Moravia
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá posouzením marketingového mixu vinařských podniků působících na jižní Moravě. Teoretická část je zaměřena na marketingový výzkum a marketingový mix obecně. Ve vlastní práci jsou konkrétně popsány stávající marketingové mixy vybraných vinařských podniků. Jedná se o Vinařství Filip Šebesta, Vinařství Válka a Zámecké vinařství Bzenec s.r.o. Marketingový výzkum je proveden dotazníkovým …moreAbstract:
The bachelor thesis describes an assessment of the marketing mix of wineries operating in South Moravia. The theoretical part is focused on marketing research and marketing mix in general. The bachelor thesis describes the existing marketing mixes of selected wineries in detail. Wineries selected to the assessment for this bachelor thesis are are Filip Šebesta Winery, Válka Winery and Bzenec s.r.o …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 3. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jiří Čerkasov
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PREISSLEROVÁ, Eva. \textit{Posouzení marketingových mixů vybraných vinařských podniků jižní Moravy}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2020. Available from: https://theses.cz/id/mre6nb/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics Policy and Administration / Business and Administration
Theses on a related topic
-
Personal and Work values in Quantitative Research: a closer look
Anna Červinková -
Quantitative und qualitative Analyse der sekundären Präpositionen im Spektrum ausgewählter Texte
Michaela BENEŠOVÁ -
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights