Markéta KŘÍŽOVÁ
Bakalářská práce
VIZUÁLNÍ STYL HUDEBNÍ SKUPINY
The visual style of a band
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je vytvoření loga. Teoretická část práce se zabývá pojmy: vizuální styl image kapely, pódiová show, oblečení členů kapely, logo, grafický design tiskovin, digitální grafický design a videoklip, příklady funkčního vizuálního stylu hudebních skupin. V praktické části je stěžejní vytvoření loga pro kapelu Miagra a jejího logo manuálu, postru B1 a aplikací.Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to create a logo.The theoretical part deals with terms visual style band image, stage show, band members' clothing, logo, graphic design of printed matter, digital graphic design and video clip and examples of functional visual style of music groups In the practical part, the key is to create a logo for the band Miagra and its logo manual, structure B1 and applications …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: ak. soch. Tomáš Chorý, ArtD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KŘÍŽOVÁ, Markéta. VIZUÁLNÍ STYL HUDEBNÍ SKUPINY. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná tvorba se zaměřením na vzdělávání / Výtvarná tvorba se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Vizuální identita hudebního interpreta
Ester Hlavová -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Vizuální identita softwaru Fidentis
Tomáš Sikora -
Vizuální identita
Mikuláš Kříž -
Vizuální identita ve státní správě
Markéta Myšková -
Vizuální identita filmových festivalů
Jaroslav Beneš -
Vizuální identita a komunikace soukromého historického objektu
Adéla Krompová
Název
Vložil
Vloženo
Práva